Nog 2 dagen te gaan - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Nathalie Groenevelt - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen te gaan - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Nathalie Groenevelt - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen te gaan

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

26 December 2014 | Nederland, Apeldoorn

Nog 2 dagen te gaan voor we vertrekken naar Australië. Langzaam aan begint de spanning te stijgen en hebben we er heel veel zin in. Na lang wachten mogen we dan zondag eindelijk weer richting Australië. De bagage is bijna gepakt. Best gek om je zomerkleding in te pakken terwijl het hier in Nederland juist weer kouder wordt en de feestdagen in volle gang zijn. We zullen hier nog even moeten werken voordat we echt kunnen vertrekken maar zondag doen we de laatste check of we alle spullen hebben. We zullen met de trein richting Schiphol gaan. Daar zullen we door familie uitgezwaaid worden. Willen jullie een beetje op de hoogte gehouden worden wat wij meemaken kan dit natuurlijk door onze verhaaltjes hier te lezen.

• 26 December 2014 - 13:13

Francien:

Heerlijk, alleen al de pret van de voorbereiding, zo duurt de reis extra lang. Ga er lekker van genieten en ik zal jullie zeker gaan volgen. Kan dat via deze site ?

• 26 December 2014 - 14:57

Martijn:

Ik zou zeggen geniet nog ff van brrrr koude Nederland misschien nog beetje sneeuw en dan up of doen under. ....have fun

• 26 December 2014 - 21:25

Wilma Van Der Lingen:

Goede reis, en geniet met volle teugen, leuk om via deze blog op de hoogte te blijven, heel veel plezier!